Houtwolcement schroeven

OMG gyptec kunststof GDl houtwolcement schroeven voor mechanische bevestiging op houtwolcement platen.  Beschikbaar in diverse lengtes met  een diameter van 18mm.

Dakbevestiger Voor Houtwolcementplaten

De GDL houtwolcementschroef is specifieke Bevestiger, ontwikkeld voor het bevestigen van platdaksystemen en toebehoren op houtwolcementplaten. Deze schroef is voorzien van een schroefdraad en scherpe punt die goed door het materiaal dringen en zorgen voor een stevige verankering in de onderconstructie.

Kenmerken van de GDL Houtwolcementschroef

  • Houtwolcementschroef  in diverse lengtes met  een diameter van 18mm
  • Speciaal ontworpen schroefdraad voor optimale grip in houtwolcement.
  • Het materiaal is glasvezel versterkt kunststof en heeft een Scherpe punt voor eenvoudige plaatsing zonder voorboren.
  • Geschikt voor diverse daktoepassingen en platdaksystemen.

Toepassingen van Houtwolcementschroeven

Houtwolcementschroeven worden gebruikt voor:

  • Bevestigen van isolatiemateriaal en dakbedekking op houtwolcementplaten.
  • Montage van daktoebehoren, zoals profielen en ankers.
  • Dakprojecten waarbij een solide bevestiging in houtwolcement vereist is.

Tips Voor Een Succesvolle Montage

Gebruik een schroefboormachine met een instelbaar koppel om schade aan de plaat te voorkomen. De aanbevolen inbreng diepte in een houtwolcementplaat is minimaal 50mm. Voor bevestiging van bijvoorbeeld Montageankers op houtwolcementplaten wordt geadviseerd om altijd vooraf een pul-out test te laten uitvoeren.

Bestellen bij Dakenmarkt

De GDL houtwolcementschroef is beschikbaar in verschillende maten en hoeveelheden bij Dakenmarkt. Dit product is geschikt voor zowel nieuwbouw- als renovatieprojecten en biedt een efficiënte oplossing voor bevestiging in houtwolcementplaten. Wil je aan de slag met deze montageoplossing en werk je aan een groot project of bestel je voor meer dan €1.250,-? Neem dan contact met ons op voor een offerte op maat.

FAQ - Veelgestelde vragen

Wat zijn de transportmogelijkheden?

De transportmethode waarmee uw bestelling wordt bezorgd is afhankelijk van het bestelde product (of producten). Afhankelijk van de samenstelling van uw bestelling kan een bestelling hierdoor in meerdere delen worden verzonden. Voor pallet-leveringen wordt doorgaans, voor aflevering, een afspraak met u gemaakt.

Voor kleine(re) pakketten maken wij gebruik van diverse pakketdiensten. Enkele daarvan maken voor aflevering een afspraak, enkele zullen bij uw afwezigheid trachten het pakket af te geven bij buren of zullen op een later tijdstip een nieuwe poging tot afleveren doen.

Kan ik mijn bestellingen afhalen?

Bestellingen zijn uiteraard ook af te halen bij onze vestiging in Dinxperlo. Wij hebben een ruime voorraad dakmaterialen maar raden je aan om vooraf even te bellen ivm de beschikbaarheid van de gewenste artikelen. Voor advies en informatie bent je natuurlijk ook altijd welkom.

Ons adres: Dakenmarkt.nl, Helmkamp 46C, 7091 HR Dinxperlo.

 

 

Hoe wordt de bestelling bezorgd?

De transportmethode waarmee een bestelling wordt bezorgd is afhankelijk van het bestelde product (of producten). Afhankelijk van de samenstelling van jouw bestelling kan een bestelling hierdoor in meerdere delen worden verzonden. Voor grotere pakketten wordt doorgaans telefonisch een afspraak met je gemaakt.

Voor kleine(re) pakketten maken wij gebruik van diverse pakketdiensten. Enkele daarvan maken voor aflevering een afspraak, enkele zullen bij afwezigheid trachten het pakket af te geven bij buren of zullen op een later tijdstip een nieuwe poging tot afleveren doen.

Wat te doen bij klachten?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht aan onze servicemedewerker door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de afhandeling niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kunt u contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Dakenmarkt.nl zijn er diverse betaalmogelijkheden:

  • Veilig online betalen met IDEAL.
  • Pinnen of contant bij ophalen.
  • Vooraf overmaken per bank.
  • Achteraf betalen via Billie.

Het retourneren van aankopen

Onbeschadigde artikelen kunnen uiteraard tegen bepaalde voorwaarden geretourneerd worden.

Retourneren en ruilen voor bedrijven B2B

Retourneren en ruilen van niet beschadigde artikelen is alleen mogelijk na overleg. Wij vergoeden geen initiële verzendkosten wanneer er op eigen initiatief een product retour wordt gezonden. Verzendkosten worden enkel vergoed wanneer een product na een gegronde klacht retour gezonden mag worden.

Zichtermijn particulieren B2C

Voor de meeste producten geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de eerste dag na aflevering van het product (herroepingsrecht). Binnen deze periode kunnen bestelde producten retour gezonden worden. Voorwaarde hierbij is dat de producten onbeschadigd in, indien redelijkerwijs mogelijk, originele verpakking geretourneerd worden. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de consument.

Let op: producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden tenzij er sprake is van schade. ( Zoals maatwerk EPDM, Lichtkoepels )

Controleer uw bestelling bij ontvangst altijd goed. Expliciet geldt dat gevallen van breuk of beschadigingen door transport, binnen 3 dagen na ontvangst dient te worden gemeld per E-mail. Dit onder vermelding van naam, adres en factuurnummer en mogelijkerwijs een foto van het betreffende artikel en pakket met verzendetiket. Een verzekerde verzending dient namelijk bij de transporteur binnen een termijn van 5 dagen te worden gemeld, schade door transport kan na 5 dagen niet meer schadeloos worden gesteld. Overige reclamaties dienen plaats te vinden binnen 1 maand na aanschaf.

Creditering:

Dakenmarkt vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief de in rekening gebrachte initiële leveringskosten, voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt.

Tenzij Dakenmarkt.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Dakenmarkt.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Retourzendingen kunnen naar onderstaand adres gestuurd worden:

Dakenmarkt.nl
Helmkamp 46C
7091 HR Dinxperlo

Indien u goederen retour wilt zenden verzoeken wij u gebruik te maken van onderstaan retour/herroepingsformulier:

Download: Retour en herroepingsformulier

Scherp Geprijsd

Scherp geprijsd

A-kwaliteit assortiment

Helpdesk

Ondersteuning

Vakkundig advies

Instructievideo

Instructievideo's

Doe alles zelf

Eenvoudig Betalen

Eenvoudig betalen

Betalen via iDeal

Snel Geleverd Aspect Ratio 1 1

Snel geleverd

Circa 2/3 werkdagen